God morgon Lördag!

Idag ska jag börja denna morgon med en frukostbuffé inne stan med hela mammagänget! :) Bra start på dagen helt enkelt! Och innan jag gick hemifrån fick jag en bamsekram och en puss av min underbara lilla flicka så man blir helt varm i hjärtat. Älskade lilla du!! <3

Christer och hon ska ha en egen mysmorgon hemma med pankaksfrukost. Självklart gör dom pankakorna tillsammans. :) Dom är såå söta!


I natt eller vid 5 i morse fick jag gå upp och torka bajs. Jag skulle själv gå och kissa när jag möts av värsta högen inne i badrummet. Mili har bajsat inne.. Suck! Hon brukar säga ifrån när hon är nödig men inte denna gång. Det låg även några små kluttar ute i "hallen" på övervåningen. Och ändå var hon ute precis innan vi gick och lade oss som vanligt. Hon måste haft ont i magen. 

Nä nu ska jag hoppa på tåget och förhoppningsvis kommer de andra strax. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0