Hemma för lunch och lite fix

Morgonen i stallet har gått bra och allt har flytit på bra. Är så fint ute med all snö och jag kan vara i den hur mycket som helst för jag har ju bästa overallen på idag. :) Så jag är varm!

Beauty stod å väntade på att få gå ut..


Nu ska jag strax åka tillbaka till stallet och ta in hästarna. Har varit hemma en sväng nu och ätit lunch och började även riva lite tapet. Har pussat på Elina som är så duktig och hjälper till också! :)





Perfekt att få lite hjälp ju! ;) hihi!

Är mycket kvar men jag får fortsätta senare eller kanske i morgon. Får se vad som hinns med men nu är det i rullning i alla fall. 

Nu väntar hästarna så bäst att sätta fart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0