Idag har vi gjort mycket! :)

Effektiv dag kan man säga! :)
Började ju i morse med hundpromenad och sen direkt till stallet där B fick massage och kiropraktorbehandling. Sen hem och laga lunch och blev även då överaskad av de andra mammorna och barnen som kom förbi och busade ett tag. Sen hundpromenad igen. Efter den lagade jag middag och vi åt tillsammans jag och Elina fast hon åt mest ärtor. :) Sen åkte vi iväg till port 73 där jag köpte två par likadana kängor som jag kan ha i stallet och på hundpromenader, två par vanliga vinterskor/stövlar till mig och ett par vinterstövlar till Elina. Sen fick hon även lite strumpor och jag en take away-kaffemugg. :) 

Vi köpte idag alltså 5 par skor och vi hamnade på runt 1000 lappen. Det tyckte jag var överkomligt och det här var verkligen nåt som vi behövde så inge onödigt. Jag har ju gått i dåliga skor nu två vintrar i rad så nu unnade jag mig dessa. Tänkte på det innan idag ju vad lite man prioriterar sig själv och sitt eget välbefinnande så nu slog jag till när det var så bra pris. Man ska passa på när grejerna är nedsatta. :) och dessutom får man ju ta tre och betala för två på skopunkten så ena paret där vart ju gratis. :) 

Efter vi hade shoppat lite fortsatte vi till Rusta för att hämta Christer. Köpte en blomvas där för 29 spänn och två paket bomullsrondeller som var slut hemma. Vasen var alldeles perfekt storlek så nu ska jag börja handla hem färska fina blommor att ha på bordet lite oftare, hemtrevligt och mysigt!

Sen när vi väl var hemma så satte jag på Elina hennes pyjamas och gav henne välling. Sen somnade hon på 10 minuter. :) <3 

Här är hon i sina nya fina stövlar.




Lite stora va dom men det finns ju inte mindre i såna rejäla, vattentäta, fodrade så jag har lagt i en sula nu.lite klumpigt men hon kan ändå gå själv i dom. Hon har ju så pyttesmå fötter vår lilla prinsessa. 

Nu ska jag kasta mig in i en dusch och sen sova. God natt!



Kommentarer
Postat av: Marieangel

Få se på dina då? :-)

Svar: La upp dom på bild idag i ett annat inlägg. Hade inte hunnit fota dom. :)
Jenny Säfström

2014-01-17 @ 09:06:53
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0