Nu blir det mys med mina fyrbenta efter en dag inne i stor staden.

Efter en fantastik frukostbuffé och att ha strosat runt i lite affärer och sen en fika på espresso house är jag nu hemma och har kramat Elina och pratat med henne. Nu är det hundarnas tur att få lite uppmärksamhet och sen även hästens. Full rulle hela dagen lång. Christer får lite mer tid med Elina idag när dom kan vara själva. Kan behövas ibland då hon är väldigt mammig. Är jag hemma så är hon jämt på mig. Så han tycker det är mysigt att hon vill kramas och busa med honom också när jag inte är där. 

Vi har haft jättetrevligt alla mammor i alla fall!

Födelsedagsmamman! :)






Nu ska jag ut i kylan med hundarna. Termokläderna på för nu vill jag inte frysa mer. 


Gud vad jag gillar Jenny-utan-glasögon bättre än hon med. Känner mig aldrig fin när jag har dom på. Idag körde jag på att vara blind och fin istället för ful och kunna se. :) Så jäkla typiskt att linserna inte finns i min styrka längre så jag får ha halvdåliga linser om jag väl väljer att ha några = huvudvärk efter en halv dag samt irriterade ögon. Jäkla synfel... 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0