Nya skorna och massa stall

Tänkte visa skorna jag köpte igår. På bilden är dom nyligen sprayade med inpregneringsspray så dom ser lite glansiga ut.


Och så har vi även Elinas nya stövlar som även dom fick en omgång av impregneringssprayen. :)


Är nöjd över mitt inköp och känner att jag äntligen kan gå ut i snön utan och behöva bli blöt om fötterna. Kängorna till vänster på övre bilden köpte jag två par av. 

En annan som också fick nya skor idag var Beauty. Hon fick skor med broddar och snösulor runt om så hon verkligen inte ska kunna halka och sträcka sig i första taget i alla fall. 


Hon skötte sig exemplariskt! Bästa gången hittills sa Roffe. Kanske var hon lite extra avslappnad idag efter sin dubbelbehandling igår. 

Elina levde rövare i stallet och kröp och gick omkring och pratade och inspekterade Roffes låda med grejer. 



Åt smörgåsrån gjorde hon med, eller snarare smulade sönder dom och slängde på marken. :) 

Efter ett bra tag med full fart så somnade hon sött i sin vagn.


Vi har ätit lite senare lunch idag och nu röjer hon här hemma och jag inviger min take away-kopp jag köpte igår, helt perfekt ju! 


Om några timmar ska vi tillbaka till stallet och Anna ska me. Hon ska passa Elina och jag ska tömköra. Sen kommer det även bli en hel del skitsnack om jag känner oss rätt. :)

Massa stall idag helt enkelt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0