Nytt år, nya mål!

Jag har inte gett nått nyårslöfte eftersom jag inte vill behöva bli besviken på mig själv om jag misslyckas att hålla det. Men jag ska ha lite olika mål för mig själv. Några mål som jag vill uppnå är:

• få fastare och starkare kropp
• hinna rida minst 4-5 ggr per vecka
• hitta på roliga saker med Elina
• försöka njuta pch se något positivt med varje dag

Sen finns det självklart mer mål och saker jag vill få ut av detta år men det där var några exempel. 

Nu ska jag titta på prison break. Hundarna är rastade, Elina somnade på promenaden och sover nu vidare i soffan och jag ska göra en av de sakerna som var mitt mål. Njuta av att bara få sitta i soffan och titta på tv. 

Elina i morse ned en av hennes julklappar.



Mitt lilla ostmonster! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0