Plask och lek

Idag när Christer kom hem från jobb och gym så åkte vi iväg allihopa för att bada på torvalla. Jag har känt i flera dagar nu att Elina har varit lite uttråkad här hemma nu när det är uppehåll på öppna förskolan så nu bestämde jag att vi skulle åka och bada. Vi var inte i bassängen så jätte länge då Elina började frysa men hon hann leka och å plaska en hel del ändå. Hon "simmade" och tittade på de olika figurerna som var runt i bassängen. 

Nöjd, trött liten tjej och jag kan även erkänna att jag är så trött så jag skulle kunna somna ståendes. Så jag ska hoppa i säng redan nu och klockan är bara strax efter 20. Christer och Elina är vakna en stund till. Elina fick lite ny energi av vällingen så hon röjer runt i soffan och klättrar och har sig. 

Så idag blev det inget stall för min del. Brauty fick vila idag men vi red ganska hårt igår så det kan hon vara värd även fast hon nästan skicka av mig igår. (Kastade sig så jag tappa balansen å hängde på sidan ett tag men lyckades kravla mig upp igen) Sen kommer jag ju rida hela helgen och även ett pass imorgon. Så denna vecka har jag ändå fått till 5 ridpass! :) inte illa!! Och det ska jag försöka hålla så gott det går. Svårt det där när man vill göra roliga saker med Elina samtidigt. Får lägga upp vecka för vecka och hålla mig till en plan som vi tillsammans kommer överens om. Nu taggar vi inför helgens hoppkurs. :)

Min lilla badflicka idag. <3









Nu ska jag sova, god natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0