Älskade stallet

Förr var det mitt andra hem. Nästan mer mitt första då jag var där mer än jag var hemma, men nu är jag typ aldrig i stallet. Är inte lika kul när min häst inte står där och väntar på mig. 

Men men.. Hur som helst så har jag och Elina haft en jätte mysig eftermiddag/kväll ute hos Corina vid stallet. Vi har båda två fått rida, jag på Fire och hon på lilla russet Monzan. Även om min ridtur blev väldigt kort så var det så efterlängtat. Att få ta en galopp och bara njuta är det härligaste som finns. Jag saknar livet i stallet. Allt pyssel, "höet" som fastnar i håret, pussarna på mulen och ridningen. Det är liksom jag..

Fodervärden som har min fina B vill köpa och jag vet ju att jag just nu inte kan ha häst då min vardag inte går ihop. Släppa taget är det svåraste och här måste jag tänka på hästen. Vi får se vad som sker. :( men allt tänkande och känslan det ger mig gör mig ledsen. 

Har i alla fall lite bilder att visa från min och Elinas hästiga kväll! :)



Chill vid poolen och mumsa på glass. 




Fina Fire som jag fick rida idag. Svart-vita gamla gubben. 


Tack snälla Corina för att vi fick komma ut och låna dina fina hästar. Elina sover nu jätte nöjd i sin säng efter att hon fått "iiida" :) guld värt! Min lilla hästtjej! 

Nu ska jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0