En helt vanlig dag

Go kväll och go natt! 

Inget särskillt har hänt idag. Först jobb, sen ett rygg/axelpass på gymmet innan de vanliga sysslorna satte igång hemma. Matlagning, satte på en tvättmaskin, plockat och haft mig. Och ändå ser det fördjävligt ut här hemma. Fy alltså! Måste verkligen storstäda snart. Men denna värmen gör mig så seg. 

My har varit här en stund idag också och vi badade Elina i diskhon efter maten då hon var helt kladdig hela hon, och vad tror ni händer då?? Jo det där förbaskade röret som lossnade en gång förut lossnade nu igen. Vatten i hela skåpet under och på hela köksgolvet. Måste ringa en rörmokare som får fixa det där ordentligt.

Nu har jag precis duschat och ska försöka somna så firt som möjligt.(lättare sagt än gjort) I morgon ringer min klocka 4.45 omänskligt tidigt! 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0