Energin kom tillbaka och denna eftermiddag/kväll har varit toppen.. Bara Betty Blupp som saknas.

Efter jobbet slirade jag om till träningkläder och genast kom lite energi till min kropp. En peppande känsla av att jag skulle få träna med Yvonne. :) Och vilket pass vi körde! Om hon inte har träningsvärk efter detta då vet jag inte vad vi ska hitta på för jag körde totalt slut på henne. Hehe.. :)

Visade henne övningar som hon inte brukade köra och smackade även på lite mer vikt än hon var van vid. Jag passade och hjälpte hela tiden så inget slulle bli fel. Ett grymt träningspass där vi båda var taggade och kämpade som bara den. 

Två trötta kollegor och vänner efter mördarpasset! 

Väl hemma från gymmet så har jag och Elina badat skumbad och ätit "Babba" (jordgubbar) och äppelbitar. Mums!


Mötte sen upp Jenny för att hämta hennes nyckel då jag ska passa hennes kanin i två dagar. Och efter det så gick vi hela familjen ut på en långpromenad. Harry fick åka vagnen största delen av tiden eftersom han är skadad. 



Hålla handen <3




Trötta små ben... Tur att man kan sitta på pappas axlar. :) <3



Nu är hundarna som äter medicin medicinerade och även jag har tagit min tablett så nu kan jag äntligen krypa ner i sängen och sova. Hoppas på en piggare dag i morgon. Idag var det hemskt! Kändes ju som att jag skulle somna ståendes i vissa lägen på jobbet.

Åh måste bara visa min lilla skatt från stranden idag. Christer och hon var där tillsammans med Magda och hennes barn. Mysigt men "kall" (kallt) i vattnet tyckte Elina. :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder:-) fy vad jag saknar min fd kollegor ni är för härliga. Kram

Svar: Vi saknar dig med!! Är du i nynäs imorgon?? Kram
Jenny Säfström

2014-07-09 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0