Gårdagens träning i bilder

Hej! :)
 
Som jag skrev i morse så fotade Christer lite medan jag kämpade på med träningen igår, vilket är väldigt roligt eftersom jag då kan jämföra mina resultat sen i slutändan. Jag körde alltså löpintervaller här utanför vårt hus i 30 min fram och tillbaka. Backintervaller i 20 min i en skogsbacke som vi bor nära. (Här blev det inga bilder tyvärr) Och sen avslutade jag passet med några få armhävningar, squats, stod på händer och några triceps push ups eller vad det heter.
 
Jag bjuder på dessa.. :) haha.
 
 
 
 
Jag har ju helt klart den bästa hejarklacken!
 
 
 
 
 
 
Sen avslutade jag ju självklart med några sit-ups inne. Och det gick ju lite som det gick med barn och hundar som vill vara med. :) <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det gäller att försöka ha kul under tiden trots störningsmoment :)
 
 
Längtar nu efter att jag ska börja se resultat, men det dröjer nog någon månad eller fler. Haha! Jag får fortsätta kämpa. Hur går det med er träning?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0