Gårdagens träning

Åkte till gymmet och var verkligen inte alls taggad. Men så fick jag syn på Jessie där och då körde hon och jag ihop = så mycket roligare! 

Hon hade redan kört massa squats och jag började med lite bröstövningar. Sen körde vi upphopp på en låda och burpes emellan. Sjukt jobbigt!

Sen avslutade vi passet med att köra massa mage! :)



Det börjar ta sig lite med magmusklerna äntligen! Bara kämpa lite till där så är jag nog snart i mål om jag inte börjar äta massa skit igen.

Och nu kanske ni tänker att min träning var slut för dagen, men det var den inte! Åkte nämligen hem och gick ut och körde springintervaller med hundarna på en gång. Sprang säkert en 15-18 intervaller blandat med att gå och springa i ganska högt tempo. Sen fick hundarna svalka sig i en liten bäck som vi går förbi när vi går till raksträckan där jag springer. Skönt tyckte framförallt Mili, men även Kira simmade runt lite. :)





Springa är kuuuul! :) heja Kira!!


Träna lite mot stolpen. (Ursäkta suddigheten) här går det undan vet ni! ;)



Och så powerwalk sista biten hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0