God morgon

Måste erkänna att jag sket i zumban igår. Jenny bangade så då kändes det tråkigt att gå dit själv. MEN(!!) jag körde istället backintervaller och vanliga löpintervaller här hemma istället, samt lite andra övningar styrka efter det. Tränade i ca 1 timme med mest fokus på intervallerna och att tempot skulle vara högt. :) Så jag skippade inte att träna i alla fall även om jag skippade det passet jag tänkt. Christer knäppte även några bilder när jag sprang då jag var precis utanför vårt hus. Elina hejade på mig! :) Men dom bilderna får jag visa senare. Hann inte lägga in dom i datorn då klockan blev så mycket igår. 

Nu ska jag åka och jobba. 5.30-14.30. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0