Hej tisdag och en ny vecka!

Eller ja, egentligen började veckan igår men då var jag faktiskt ledig och vi var på Skansen hela dagen nästan. Mysigt!! Har tagit massa bilder både jag och Christer som jag ska gå igenom så småningom och visa på massa olika djur! 

Idag händer väl inte så mycket mer än att jag ska jobba klart denna dagen och sen ikväll blir det ett träningspass. Både jag och Christer ha bokat in oss på ett Crosstrainingpass. Fyy alltså! Känner redan nu att det kommer bli sjukt jobbigt.

Sen ska jag mysa med Elina. Kanske läsa lite böcker för henne som hon gillar så mycket eller kanske rita lite med hennes tuschpennor. Hon vill så mycket hela tiden nu och är inte stilla en sekund om man inte sätter sig ner själv med henne och pysslar ihop. Min lilla virvelvind! Hon är så som jag var när jag var liten. :)

Fast nu fick jag en bild skickad till mig när hon faktiskt är stilla. Och det är när hon sover tillsammans med sin Flipper som hon fiskade upp i fiskedammen på Skansen igår. 


Finaste hjärtat! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0