Höstblåsor och hundträning

Igår var jag trött, riktigt trött! Hade världens största påsar under ögonen och kände mig så sliten. En anledning var ju för att Elina inte lät mig sova någonting nästan under natten. Hon har ju haft hög feber och nu vet vi att det inte är pga tanden. Hon har åkt på höstblåsor i hela munnen. :( Blåsorna kom flera stycken på en gång. Så hon har haft väldigt ont och vill inte äta nåt. 

I natt var det också oroligt men då lyckades hon sova lite bättre i alla fall. Har varit iväg nu och köpt en salva som man kan ha i munnen som ska lindra det onda lite. Nu ska vi bara lyckas få dit den.

På morgonen har jag och Mili varit iväg till skogen och lagt spår med Sanna och hennes hund Alice. Det var min och Milis första gång och det gick över förväntan. Jag hade en boll indränkt i blodpudding som jag drog spåret med och sen blodpuddingbitar i slutet. Hon fattade vinken på en gång och började söka riktigt fint. Det här verkar vara hennes grej. 




Nu ska jag försöka vila lite och få lite efterlängtad sömn. Fast får se hur det går. Elina är extremt mammig nu så hon vill helst att jag ska vara med henne varje sekund. Men jag måste verkligen få vila. Är slutkörd. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0