Lite mer axlar och god middag

Shit pommes vad det känns i bicepsfästet som är uppe vid axlarna nu. Bara för att jag körde ett axelpass igår, tror ni inte att det var MASSOR med axlar idag på crosstrainingen. Så jäkla typiskt. Idag var passet ganska enformigt måste jag säga men pulsen vart hög i alla fall. I morgon blir det vila från gym och en ännu roligare typ av träning, nämligen ridning! :) Jag ska få låna fina Ida i morgon. Om vädret är fint blir det nog först en tur ut i skogen och så kanske jag avslutar med lite trim inne på ridbanan. Vi får se. Ska bli mysigt att få vara några timmar i stallet i alla fall. Det är helt sjukt vad jag saknar den delen i mitt liv. Tänker på det varje dag, varje minut, varje sekund! 

Nu på kvällen har vi i alla fall varit hemma hos Robin, Linda och tjejerna och ätit goda hemmagjorde hamburgare. Fuskade med ett glas cola men det tar jag på mig. Det var i alla fall bara ett litet glas. :)

Lite bilder från kvällen.










Nu ska jag skynda mig i säng så jag somnar hyffsat i tid kanske. 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0