Matt i kroppen men tänker fan träna ändå!

Sitter här med min kaffekopp på lunchen och försöker samla energi. Min trötthet stör mig så mycket. Jag vill bara sova men jag vet att det inte hjälper heller. Bara bita ihop som vanligt och köra på med tunga ben. 

Körde lite hemmaträning igår kväll för att försöka ta tag i det här med att få den perfekta kroppen i mina ögon. Men det är tungt. Blev peppad av PT:n i måndags men nu är motivationen låg igen, säkert pga av min trötthet. Men hur som helst ska jag träna idag med, tillsammans med Yvonne på hennes gym. Kanske är lättare att känna sig peppad om man har en vän vid sidan. 

Måste kämpa och ta mig genom mina svackor och min matthet och försöka tänka positivt. Jag jobbar på det och försöker hålla mig sysselsatt.

Två timmar kvar här nu, det är inte länge.

Vår färgansvarige fick ett roligt jobb i morse. :)







Kommentarer
Postat av: Jennysen

Nämen fy vad trist att städa undan det! :S

Svar: Mmm tur att jag slapp. ;)
Jenny Säfström

2014-07-09 @ 20:21:37
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0