Mördarpass

Alltså jäkla skit alltså! Fan vad sämst jag kände mig idag på gymmet på det där passet vi var med på. Orkade ju ingenting! Var helt död efter bara uppvärmningen. Min kondis är sämst! Och när det då är konditionsövningar blandat med styrka och så typ i varandra då blir jag helt slut på 2 sekunder. Nää idag var jag missnöjd med min prestation. Fy!! Bättre lycka nästa gång. Men man får väl hoppas att det tog lite i alla fall. Kände mig trött i kroppen redan innan passet efter jobbdagen.

Nu har jag precis nattat världens finaste Elina så att jag kan gå och duscha.

Christer är så seriös när han är med på bild. :) Elina borstar tänderna flitigt i alla fall. <3 





Älskade fisunge! Tänk att jag fick äran att få just dig! Du är så perfekt man kan bli! 

Hahaha måsteju bara visa Christer fula skäggstubb som han testade att spara nu när han rakade sig. 


Haha!!! Ser ju inte klokt ut!! Och som tur är tyckte inte han heller det så han rakade av allt. Phjiuuuu!! :) 

Säger god natt och hoppas ni sover gott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0