Morsning tuppen

Uppe tidigt idag igen för jobb 6-15. Sotter och ska äta frukost vid vårt nya fina matbord som Christer köpt.


Bara nya stolar som matchar som saknas. Men det tar vi när vi hittar några som vi vill ha.

My var här igår och hjälpte till att montera. Skulle ha varit en vardagsrumsbord också men det låg lite fel delar i kartongen så vi måste ringa dit och få hem rätt delar.


Elina har haft hög feber i natt och fått ligga i vår säng. Hon har sovit så oroligt och legat och vridit och vänt sig hela natten. Vi gav lite febernedsättande men febern kom tillbaka efter ett tag igen. Hon har ropat "mamma" flera gånger så jag har fått svara henne flera gånger under natten. Precis som att hon trott att jag var borta. För så fort jag svarat så har hon liksom somnat lite djupare en stund. 

Febern är även kvar nu när jag ska åka så jag hoppas att det vänder under dagen. Massa vätska och vila så blir det nog bra. Lilla skruttan. :( Tror att det är de nya tänderna som spökar lite. 

Nu måste jag sätta fart. Men god morgon på er!



Kommentarer
Postat av: Marieangel

Men vilket snyggt bord! Precis ett sånt jag vill ha...visst kan man dra ut det? Vad kostade det?

Svar: Ja det är jätte fint och ja, man kan dra ut det så det blir längre. Skicka ett sms till Christer å fråga honom, det är han som har koll.
Jenny Säfström

2014-07-03 @ 09:36:05
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0