Natti

Oj vilken dag! Jag har verkligen slitit som ett djur på jobbet idag och vart helt genomsvettig. Och sen fortsatte jag att svettas lite till på gymmet efteråt. Busat med Elina och varit och tagit bort Harrys stygn och klippt allas klor har jag också hunnit med. Sen var vi allihopa ute hos Corina fast hon inte ens är hemma nu då vi skulle lämna ett spabad som hon köpt på Rusta som jag har hjälpt henne med. Elina klappade lite hästar och så tittade vi lite när några red på utebanan. Elina gillar verkligen hästar! Hon är som mig. <3 

Fast måste ju säga att jag fortfarande tycker det är lite jobbigt att träffa hästar även om det samtidigt är hur mysigt som helst. 

Nu ska jag i alla fall sova så jag kanske hinner sova lite mer än tre timmar som det blev föregående natt. 
God natt!!



Min lilla loppa idag när hon fått en skål med "auussin" (russin) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0