Snart hemgång

Från mamma då alltså. Klockan börjar bli mycket och om inte Elina sovit alldeles för länge innan idag så skulle hon redan sovit nu. Vi ska strax börja promenera hem så vi båda kan gå och lägga oss. Jag börjar jobba kl 6 i morgon så det blir ingen sovmorgon. Harry är redan trött här och har intagit skönaste platsen. :)


Elina har spanat ut genom fönstret på fåglar "pippi" och på bilarna. "Biiilll"


Jag har totalfailat idag med vad jag ätit. Fy för mig alltså! Jag är så dålig när det gäller att hålla min kost. Alldeles för mycket skit slinker ner hela tiden. Inte konstigt att jag aldrig når mitt mål och känner mig motiverad när jag aldrig kan se resultat.

Attans!! 

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0