Trött morgon.

Idag känner jag mig sådär trött igen. Svårt att bara ta mig upp ur sängen. Igår var bättre, då var jag hyffsat pigg i alla fall. Men eftermiddagen igår blev ganska tråkig måste jag säga.. Jag gillar verkligen inte ett vanligt svenssonliv där man kommer hem från jobbet, lagar mat, nattar barn och sen händer inget mer än det.. När jag inte hinner mer än det och det känns som jag bara är. Visst har jag lekt med Elina och så men jag är fortfarande inte van vid dessa dagar när jag bara gör mina mammaplikter där den Jenny jag var innan är som bortblåst. Inte undra på att man lägger på sig lite extra kg här och där när man bara är "stilla" hela eftermiddagen/kvällen. Jag förstår varför mammor ofta har svårt att få till formen igen efter graviditeten.

Nu ska jag börja jobba och jag hoppas att denna dagen går fort. För idag vill jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0