Andys lekland

Nu har jag lunch på jobbet och ska kila över till Andys lekland där Elina är och busar med sina kompisar. Ska kila in och titta lite och få lite ny energi av hennes skratt.


I morse har jag varit hos läkaren och pratat om min onda rygg och om min svackor som jag hamnar i ganska ofta. Hon trodde att jag eventuellt har början till utmattningsdepression. Hmmm.. Ska få svaga sömntabletter så jag kanske får sova lite bättre på nätterna så jag kanske kan känna mig lite utvilad någon gång. Att ständigt ha ont tar på krafterna. Många ser inte den här sidan hos mig då jag oftast försöker hålla skenet uppe, men vissa dagar är det tungt.

Lite bilder från Andys lekland.














Kommentarer
Postat av: Jennysen

Vad skönt att du kom iväg till läkaren! <3 Ska kontakta dem jag med! :)

Svar: Mm det känns bra att jag ska få lite hjälp. Ska ju även få hjälp med mina dumma tankar. Dom skickade en remiss till någon jag ska få prata med.

Hoppas det löser sig för dig med. <3
Jenny Säfström

2014-06-23 @ 22:06:00
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0