Familjemys

Idag har jag jobbat ett morgonpass mellan 6-15. Trött efter endast 4 timmars sömn i natt tog jag mig ändå genom dagen. Och efter jobbet kämpade jag mig genom ett pass på gymmet också. Väl hemma efter lite handling började vi alla göra middagen. Elina är så duktig som hjälper till och idag var hennes uppgift att lägga alla avsköljda potatisar i kastrullen. Hon klarade ju det hur bra som helst även om några potatisar blev lite tuggade på. :) idag gjorde vi hennes favoritmat kyckling (efter korv då förståss). Hon åt ganska bra tycker jag. Fast potatisen ville hon inte äta. Bara kyckling och tomat. 


Vi lät henne även leka lite med vattnet som är såå himla kul tycker hon! Hon stänker och skopar över vatten i decilitermåttet till lilla skålen och så häller hon lite på golvet. :) Tur vi har stengolv. Haha! 

En mysig middagsförberedning och god mat. Nu blir det en dusch för min del och sen ska Elina nattas och jag sova så fort hon somnat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0