Fix på baksidan utanför förådet

Eftersom jag glömt telefonen på jobbet igår så har det inte blivit någon uppdatering förens nu, fast jag är ledig idag. Vi va och tränade klockan 11 och lämnade in Elina på mini Sats. Jag träffade PT:n igen och gick igenom nya övningar. Känner mig ändå lite omotiverad och vi pratade lite om att jag kanske borde boka in ett riktigt PT-pass där han verkligen kan pusha mig så jag kör på max. Ska kolla upp priserna lite bara och se om jag kan lyckas ha råd med det nån gång. 

Väl hemma igen efter att ha hämtat min telefon på jobbet så jag har trimmat gräset utanför förådet. Det var så högt som upp till mina knän. 

Bjuder på en bild när jag är in action. :) 


Kritvit kropp som är sååå långt ifrån så som jag vill att den ska se ut. Men men... Får försöka träna mer helt enkelt. 

Nu ska jag sola lite medans Elina sover middag och sen får jag se om jag fortsätter lite med gräsmattan här innanför vårt staket också. Är så tungt bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0