Förmiddagsträning avklarad!

Världens soligaste väder ute just nu och jag ska börja jobba och vara inomhus hela dagen. Och dessutom har jag varit inne innan jobbet också då vi var och tränade hela familjen. Elina körde runt dockvagnen på mini sats och jag och Christer hjälpte varandra att lyfta skrot. Har börjat köra lite chins och dips nu då PT.n tyckte att det var dags att bredda övningarna lite. Tungt som bara den tycker jag, men antar att man blir bättre om man kör lite oftare.


Proteinshake och en banan på det och nu en kopp kaffe innan jag börjar jobba.
Saknar redan min lilla gnällspik. I morse var hon väldigt gnällig i alla fall. 

Hoppas ni har en trevlig dag UTE i det fina vädret. Sola lite åt mig med. :)

 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Långt ifrån alla har ju möjligheten att vara ute! Jag jobbar ju också inne, och det gör många, många fler! :)
Jag sprang en vända i skogen och stretchade på gräsmattan, det var vad jag fick se av solen idag! :P

Svar: Jo jag vet att det är så men jag hoppas bara att de som hade möjligheten att vara ute passade på att vara det idag i det fina vädret. :)

Hurtigt av dig att springa i värmen! 👍
Jenny Säfström

2014-06-10 @ 14:59:04
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0