God morgon

En ny dag och ny vecka framför oss! Hur ska denna vecka bli då? Jo jag ska jobba som vanligt fast just idag är jag ledig. Är uppe tidigt då jag ska åka och lämna in min lille Harry hos veterinären för kastrering. Läskigt men ändå så skönt när det är klart. 

Läser hit och dit på facebook om allas hästar som nu gått treårstestet och fått sina bedömningar, och det är nog först nu när jag läser om allas klass ett hästar och poäng som 7 och 8 som jag faktiskt  verkligen inser vilken fantastiskt fin häst jag har. Beauty fick ju dubbeldiplom på sitt treårs, det bästa man kan få och ett mycket väl godkänt ridprov. Och även om hon är bockarnas drottning så är hon tamejtusan en så enastående häst verkligen. Att jag ens står som ägare till en sån stjärna är ju helt otroligt! 

Med detta vill jag återigen säga Faaaan!!!! Att jag inte får ha henne hos mig nu. Den finaste hästen jag nånsin suttit på, och så får jag inte ha henne pga av massa omständigheter.. Skit är vad det är!! 

Nu ska jag äta upp min gröt och sedan åka till veterinären med Harry. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0