Idag är jag nyttig

Galet trött så jag nästan inte kom upp ur sängen, men nu sitter jag och ska trycka i mig lite proteinfrukost som alla "tränings"bloggar skriver om hela tiden. Overnight-oats med hallon. 


Havregryn, mjölk, kvarg, proteinpulver med chokladsmak och så lite hallon. Detta har stått i kylen över natten och gottat till sig så idag är det som en kletig sörja. Nyttigt, gott (sådär) och proteinrikt. 

Efter denna frukost väntar jobbet och massa pall som ska packas upp. Sen blir det en frukost nummer två vid 7. Hoppas på lite mer energi så jag orkar denna dag. Är verklgen galet trött. Längtar redan tills ikväll när jag får sova igen. 






Kommentarer
Postat av: Jennysen

Kanske också ska testa sån där! Fast utan proteinpulver då... för det äter ju inte jag! :P

Svar: Ja gör det. Inget jag vill äta varje dag men ibland så känner jag för att vara extra nyttig på morgonen och då är den bra. Man kan ju toppa med annat också än hallon. Typ blåbär, nötter mm. :)
Jenny Säfström

2014-06-03 @ 07:48:40
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0