Jäkla skit, vi hann inte

Vi kom aldrig iväg och tvättade bilen. Middagen drog ut på tiden och sen vart klockan alldeles för mycket. Får hoppas på att vi hinner i morgon kanske. 

Istället så har jag klippt klart gräset på framsidan och sen städade jag och Elina toaletten på nedervåningen. Så kan vi i alla falk pricka av det på städlistan. :)


Elina skurar klart det sista på toaletten och jag tvättar spegeln. Så duktig så min lilla tjej. <3 

Nu är det bara dammsugning i hela huset, badrummet på ovanvåningen, moppa alla golv och dammtorka överallt kvar. Phhuu.. Blir trött av bara tanken. 

Nu säger jag god natt, för nu ska Elina nattas och då lär ju jag också slumra till. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0