Nu säger jag god natt och kryper ner i sängen.

Nu lider denna dagen mot sitt slut och jag ska bädda ner mig i sängen. Var på gymmet och tränade efter jobbet men det gick väl inte riktigt som jag ville. Kände mig ganska svag och trött idag. Sen har vi lagat middag tillsammans allihopa, Elina har hjälpt till att skära korv till korvstroganoffen. :) först tittade hon på mig hur jag gjorde och sen skar hon själv med sin lilla kniv som inte var vass.



Så duktig som vill hjälpa! Hon fick även måtta upp ris i kastrullen. 

Sen efter middagen så har jag och Elina badat tillsammans och busat med alla badleksaker och plaskat. Tvättat en maskin tvätt har jag gjort och sen nattat Elina. Behöver jag säga att jag är helt slut nu. Och ändå så har jag inte hunnit så mycket mer än nödvändiga måsten. 

Har gosat med den här lilla ynkliga också.. 


Christer och Elina hade eget kramkalas! :)


I morgon är jag i alla fall ledig och ska träffa Yvonne och My. Vi ska äta Yvonnes goda rabarberpaj och så ska jag även få se hennes fluffiga kanin Fluffy. :) Elina kommer älska den. 

Nu väntar sängen på mig. God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0