Silver fang

Någon mer än vi som känner till Silver fang?? Ni vet serien som man tittade på som barn med massa hundar som slåss mot björnar. En helt fantastisk serie! Christer har haft sin kusin Danne här idag och dom kör nu ett Silver fang maraton här hemma så jag fick också lov att titta lite. :) Christer har nämligen alla avsnitt + uppföljarens alla avsnitt om Silvers son, oklippta versionen! Och idag fick jag även reda på att det nu 2014 ska ha kommit ytterligare en till uppföljare. 

Nostalgi är vad det är i alla fall och nu blev jag riktigt sugen på att någon dag se om alla avsnitten själv. Nu kom jag ju hem mitt i. Vi kollade jämt på dessa hundar när vi var små. Om och om igen. Och jag ritade jämt massa teckningar med Silver på. :) Vi har avsnitten på VHS band här hemma någonstans fast då är det dom klippta versionerna där det typ saknas nästan 1 timmes film. 

Det är från dessa filmer som Christer har fått för sig att han skulle vilja köpa en Akita så småning om. För Silver är just en sådan. 


Sen måste jag ju bara säga att min dotter är så himla go! Min solstråle som skiner upp varendaste dag! <3 

Här på bild med farmor från igår. Och sen när hon åt efterrätt också. 



God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0