Utomhusträning

Efter en solig dag ute på vår baksida så har jag nu precis kommit hem efter att ha varit med och tränat i pink challenge bootcamp vid rudan. Idag var ett gratis prova-på pass och det var faktiakt ganska kul. Är roligare när man är flera som tränar tillsammans och Jennifer och hennes syster Angelica var också där. Det var dom som bjöd med mig. :) 


Dessutom så sa instruktören att den som peppar de andra mest under dagens träning kommer att vinna en goodiebag från Dove. Och självklart kom tävlingsmänniskan i mig fram så jag peppade som bara den och skrek till de andra att "ta i!" "Kämpa!" "Lite till!" Och tror ni inte att jag blev utsedd till den peppande vinnaren! Woohooo!!!! :) 

Hårinpackning, lotion och två spray-deodoranter! Tackar tackar! :) detta gjorde min kväll i alla fall och det kändes genast lite roligare att träna igen. 

Vi kämpade bra tjejer!!
Jennifer, Angelica och jag.


Middagen är i magen, matlådan till i morgon förberedd och jag ska nu kasta mig in i en välbehövlig dusch. Sen bums i säng! Börjar 6 i morgon så ska upp innan tuppen. 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Marieangel

Grattis!! Vad Nice att vinna det👍👍

Svar: Ja det var riktigt kul! 😊 känns ju alltid bra att få nåt när man gör nåt bra.
Jenny Säfström

2014-06-02 @ 21:30:14
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0