God morgon!

Då är jag inne på dag 3 utan onyttigheter. Ingen träning igår men ska försöka få till lite idag. När de andra åt godis igår åt jag ett äpple. Inte alls lika gott. 

Jag känner mig ändå ganska motiverad redan när jag vaknar än så länge att jag fasiken ska nå mitt mål. Så jag hoppas den motivationen stannar kvar. Tittar på bilder varje dag på fina vältränade kroppar för att hitta inspiration. Tittar på träningsövningar så jag vågar testa något nytt. Känns som att träningen faktisk är det enda som får mig att tänka lite mindre på Beauty och gör så jag måste fokusera på annat. Jag kommer bli besviken på mig själv om jag inte lyckas och står där sen med en ful kropp och ingen häst.. Ytligt kanske jag vet, men det är så jag känner. Har jag min häst kan jag liksom vara lycklig av den utan att ha en så vältränad kropp men om jag inte får ha min häst så måste jag ändra mig själv för att kunna känna mig nöjd och glad ändå. Jag trivs inte av att se mig själv i spegeln här hemma varje dag när kroppen inte är där jag vill att den ska vara. Att vara här hemma varje dag å känna att man bara är mer å mer sugen på saker och äter för att man har tråkigt. Är man i stallet tänker man liksom inte på sånt och känner inte det där suget. 

Nu kör vi dag 3!


Mina hjärtan som försöker hjälpa mig att bli nöjd. Här busar dom och bjuder på skratt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0