Gråter lite innombords

Just nu kan jag inte somna om. Har en klump i magen, det är sant. Nu har B åkt på riktigt. Ser bilderna på henne och hon har det bra och hon kommer bli älskad. Men inom mig gör det ont.... Ska ju försöka lägga mer fokus nu på hundarna och Elina men det tar ändå inte bort saknaden och det onda i mitt hjärta. En fantastisk häst! En one in a million.. Man får nog bara chans att ha en sån häst en gång i sitt liv. Hon är min drömhäst och det känns nu när hon åkt.  Jag kommer tillåta mig själv att vara ledsen. Min vän, min häst, min Betty Blupp. :(


Saknaden är redan stor och jag känner lite smått panikkänslor att det är som det är. Men jag får gilla läget och försöka vara glad för Beautys skull att hon i alla fall kommit till rätt människor. 

Ska pussa på Elinas gosiga kind nu och försöka somna om. Harry ligger fint i sin "koja" här bredvid min säng där han kan krypa undan från de "stora" hundarna och Elina om han vill vara ifred. Har skällt lite i natt när han hörde ljud men lugnade sig när jag pratade med honom. 

Lilla fladderöra! <3


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Vem är Harry? Är det din?
Du ska se att det går bra Jenny! :) Du kan få vara med i en löputmaning med mig om du vill? :D

Svar: Ja Harry är min nu sådär lite spontant. Han fick åka med hem igår. Han är 4 månader gammal. Så nu håller jag på att vänja honom och de andra hundarna med varandra. Han kaxar lite mot Mili så jag får ta ner honom på jorden lite. Haha! Tänkte att om jag ändå har två kan jag lika bra ha en till. Inte så stor skillnad när han är så liten.
Vad är det för utmaning? Ska man springa långt? Har ju ingen kondis. :)
Jenny Säfström

2014-03-23 @ 08:36:32
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0