Hurtig start på dagen

Började morgonen med lite squats, utfall och situps. Sen tog jag med båda hundarna på en jogging/promenadtur. Växlade mellan att jogga och gå då både jag och Kira har dålig kondis. Man måste ju börja nånstans. Och egentligen tycker jag att jogga är riktigt tråkigt. Känns som det inte händer nånting. Men vill jag nå mitt mål måste jag bita ihop. 5:e dagen idag utan sötsaker med sockdr i. Igår åt jag lite choklad och glass som var sötat med stevia bara för att lindra sötsuget lite, men jag höll mig till att bara ta lite. 

Nu blir det en proteinshake (snodde Christers) och en dusch, sen frukost och mys med Elina hela dagen. Christer jobbar sent idag. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0