kalasdag idag

Morgonen startade med fågelkvitter och en hundpromenad i solen som så snällt tittade fram. Blåste gjorde det men solen vägde upp så det gjorde inget. Två glada hundar som fick vara lösa större delen av promenaden och busa av sig. Promenaden följdes sedan av barnkalas! Elinas kompis Felicia har fyllt 1 år så vi var och firade henne och åt smörgåsbord med massa frukt och bröd.
 
 
 
Födelsedagsbarnet!
 
 
Fullt ös medvetslös och massa glada barn som busade överallt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter kalaset så har jag faktiskt varit iväg och tittat på en hundvalp. Det är Lindas brors hund och han och hans sambo har insett att dom inte längre kan ha den kvar. Man är ju bra sugen alltså. Men den kräver en hel del träning.
 
Gick en härlig skogspromenad med mina fina hundar när valptittandet var klart och njöt av solen. Och när jag sen kom hem igen så var Elinas kusin Julian här och farbror Don. Dom ska stanna och äta middag här med oss och så kommer även Christers och Dons mormor hit också.
 
 
 
När middagen är över så ska jag packa ner badgrejer och sen beger vi oss av till Ösmo simhall för att fira bästa Charlie som fyllt 4 år. Simkalas är det som han bestämt och så får det bli! :) Kommer bli en sen kväll och Elina kommer förmodligen sova hela det kalaset men så får det vara ibland. Vi tar med hennes vagn och kommer ha hennes pyjamas på henne så vi enkelt kan lägga över henne i hennes säng när vi väl kommer hem ikväll.
 
Detta var vår dag idag!
Nu ska jag fundera och tänka över det jag just sett idag. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0