Lite mellis i nya soffan


Käkar lite knäckemacka med paprika och mjukost i nya soffan som för övrigt är jätte stor! Elina sover och jag funderar på vad det ska bli av denna dagen. Känner mig trots att jag var hurtig och duktig imorse lite nedstämd idag. Tror det beror på morgondagen då B ska åka iväg till fodervärden. Satt och tittade på ryttareliten på svtplay och kan ju inte direkt säga att det gjorde mig mindre sugen på att ha kvar B. 

Får försöka att fokusera på Elina och träning så hoppas jag att min glädje kan komma tillbaka snart. Var ju nära på att köpa en hundvalp som substitut för B men har hejdat mig själv. Jag har tiden för det men samtidigt så har jag två hundar redan som är bra dom med. Även om en dröm för mig är att nån dag ha en hel flock med härliga hundar. Det känns ju lite lättare när man inte har en häst som tar massa tid. Och än så länge känner jag verkligen inte för att rida nån annans häst heller för ingen kommer ge mig samma känsla som B. Det kansle är roligt för stunden en liten stund men efteråt gör det bara ont och känns jobbigt. 

Idag är det storm ute så man vill inte direkt vara ute i onödan. Annars hade jag velat gå till lekparken och gungat med Elina. Har ingen lust att blåsa bort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0