Måndag innebär föräldragrupp och bus!

God morgon!
Känns som att jag bara väntar på att klockan ska bli så pass mycket att vi får gå iväg till föräldragruppen. Men innan dess ska hundarna rastas precis innan så att framförallt Harry klarar sig de 3 timmarna som vi blir borta. Känner mig även lite sugen på att baka nåt idag men det känns ju dumt om jag ändå inte får äta det jag bakar. Jag åt tillräckligt med onyttigheter i helgen så nu får jag pausa lite igen. Ett päron och en knäckemacka får det bli istället som mellis.
 
Här hemma är det alldeles tyst och lugnt just nu. Hundarna sover. Elina sover och det är endast yangenterna på datorn som hörs. Går jag ut i hallen så kan jag även höra tvättmaskinen som är igång och tvättar två nerkissade kuddar som Elina råkat kissa ner häromnatten.
 
 
 
 
 
Funderar på om jag ska läsa lite i min economistabok som jag köpte för någon vecka sen eller om jag bara ska sitta och njuta av tystnaden ett tag och inte göra nånting. Elinas väska är redan packad inför föräldragruppen och det enda som ska fixas när hon vaknar är nya torra strumpor (badade lite i hundarnas vatten innan hon somnade) och en vällingflaska som hon kan ha i vagnen på promenaden. Lunchen får hon äta där borta sen annars blir allt så stressigt.
 
Har gått med på lite sidor också så jag kommer eventuellt att börja med lite sponsrade inlägg också om det är nåt som jag känner passar mig.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0