Mina älskade hundar!

Nu när jag inte har någon häst hemma längre så har jag sagt till mig själv att jag ska försöka lägga mer tid på att träna och ha kul med hundarna. Det förtjänar dom och det skulle dessutom vara toppen för Milis del eftersom hon lätt går upp i varv och blir lite hyper. Då kanske hon lättare kan slappna av dom stunderna som vi måste lämna hundarna ensamma hemma.
 
Igår under vår förmiddagspromenad så passade jag faktiskt på att träna lite med dom. Det blev en del trickträning och sen även lite dog-parqour. Kul! Efter det tog jag fram kameran och passade på att testfota lite nu när vi var utomhus också för att se hur bilderna blir då.
 
 
 
 
 
 
 
Älskade hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0