Snabbträning avklarad!

Då Elina inte vill vara inne på minisats så har Christer nu varit med henne där en stund så jag fick träna och nu ska vi byta. Så nu har jag i alla fall fått köra ett snabbt benpass. Kanske går förbi ÖoB nu när vi ändå måste vänta in Christer. Tanken var ju att han och jag skulle träna samtidigt men nu gick ju inte det så då får vi byta av varandra. 

Sen blir det middag och sen ska jag åka iväg och fodra lite hungriga hästar i stallet. Sista månaden nu med mina stallpass. :( 

Ja det känns forfarande tufft när jag tänker på att jag inte ska få ha min fina häst. Livet ändras och så är det bara.. Acceptera, träna bort dumma tankar och tänk positivt. 

Nu är jag HUNGRIG!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0