Sovpaus innan CRT

Idag är planen att jag ska åka iväg med Elina och Harry till Crt så vi kan köpa en sele till honom. ÖJust nu har han ju ett katthalsband men det känns inte tryggt att ha ett halsband på en sån liten hund ifall det råkar bli ett ryck av misstag någon gång, vill ju inte skada hans nacke. Så tänkte kolla efter en Hurta lifegard-sele tror jag så han matchar tjejerna med deras halsband. :) Idag har han endast fått vara ute på tomten då det är lite svårt att gå med honom, tjejerna och barnvagnen när han inte har ordentliga grejer.
 
Han är en kaxig liten hund som tycker att han äger stället redan. Så kommer behöva träna honom så han vet sin plats och att han inte mopsar upp sig mot Mili som faktiskt är både mycket större och äldre. Liten utmaning. Han kan ju inte heller några komandon än trots att han är 4 månader. Så det blir träning som gäller.
 
Elina sover just nu så jag väntar på att hon ska vakna så vi kan äta lunch och sen åka efter det.
 
 
 
Tjejerna är så knäppa, Kira ligger som en gris och Mili typ "diar" (slickar på hennes mage)
 
 
Denna bilden tog jag tidigare i morse men har lagt på ett filter för ändad färg och ljus.
Elina och sin lilla hund Harry.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0