God morgon

Har märkt att bloggningen blir lite lidande nu när jag börjat jobba igen. Hinner inte riktigt skriva varje dag så ni får ha lite överseende med det. Prioriterar ju självklart Elina när jag kommer hem från jobbet och inte bloggen. Och när det blir för sent på kvällen så orkar jag helt enkelt inte. 

Ska nu röra mig mot bilen för att åka och jobba. Denna vecka kör jag morgonpass alla dagar fast slutar 15 och 16 varannan dag. Idag är en 16-dag. 

Tränade igår och känner mig lite trött i kroppen idag. Får se om det kanske bli hemmaträning ikväll eller om jag väntar tills gymmet i morgon. Måste försöka boka in nån mer dag till att åka och rida också. Fast det får nog bli till nästa vecka eller kanske nån av dagarna i helgen. Idag kommer eventuellt My hit också så då kanske det inte blir så mycket träning. Mest kaffedrickande, skitsnack och bus med Elina.

Nu måste jag gasa iväg, ska köpa mjölk på macken på vägen. :)

Den här bilden lever jag på idag för att hålla mig pigg och leende. :)





Kommentarer
Postat av: Marieangel

Vad fint kort<3

Svar: Visst är det! :) tog det igår när hon var ute på baksidan och busade medan jag lagade mat.
Jenny Säfström

2014-05-21 @ 09:34:16
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0