Lediga lördag

 Lugnet före stormen idag. I morgon ska jag jobba igen och sen ytterligare fem dagar framåt. Kommer vara skapligt trött på fredag när jag går av jobbpasset. Men det kommer äntligen ge mig lite mer pengar som är mer än välkommet. I morgon jobbar jag åt en annan kollega så det är ett extrapass utöver mina vanliga tider, men en söndag så dubbelt betalt, tackar tackar! Måste komma ikapp min ekonomi igen så får ta nåt extrapass då och då nu i början i alla fall. 
 
Var nyss ute på promenad med hundarna och Kira hittade en rot som hon ville gräva sig under. Undrar vad som varit där?? En hare kanske. :)
 
 
 
 
Elina har haft lite feber i natt och är fortfarande lite varm men väldigt pigg ändå. Vi tänkte åka iväg en sväng till Farsta eller Haninge och köpa några t-shirts till henne som hon kan ha i sommar när det är varmt. Sen ska vi även se om vi hittar några sandaler i hennes storlek.
 
Vad gör ni idag? :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0