Min helg vs Christers och Elinas helg.

Då var både jobb och träning på gymmet avklarat. Sitter nu i badet och njuter av det varma vattnet och av en kaffe latte. Hörde precis hur Christer kom hem genom utterdörren. Han och Elina och alla hundar har varit hos farmor (Elinas) hela dagen och badat i hennes jacuzzi och bara haft det hur mysigt som helst. Jag själv har slitit på jobbet, plockat massa varor och hjälpt massa kunder. 



Igår hade Elina och Christer också en riktigt bra dag på djurgården i solen. Nya sandalerna var på och att promenera i gräset var roligt tyckte Elina.



En balong fick hon också och sen somnade hon i glasskön innan hon hann få sin glass, typiskt!


Deras helg har helt enkelt varit roligare än min kan man ju säga. Men men... Jag fick ju gymma idag i alla fall. Körde ben och lite rygg tillsammans med Jessie. 


Men nu ska jag kliva upp ur badet å mysa med Elina innan hon somnar. Hon är fortfarande vaken nämligen den lilla busungen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0