Okej jag kan inte hålla mig borta så länge....

Hade ju tänkt ta en bloggpaus ett tag men jag erkänner, kan inte hålla mig borta så länge i stöten, så dessa två bloggfria dagar får vara min paus. :) Mitt humör är fortfarande svajigt och jag blir lätt irriterad men försöker att behärska mig. Sockersuget är på max men jag håller mig. Jag går nu in på dag fyra utan sött. 
 
Vi har varit på kosläpp i måndags och där bjöds det på bulle och mjölk, men jag tog bara en bulle till Elina. 
 
 
 
Roligt att se alla kossorna som springer. Och efteråt grillade vi korv på öppna förskolan och Elina busade med de andra barnen.
 
 
Vi har även varit hos mamma/mormor i söndags där Elina provade mormors glasögon. Hahaha!!
 
 
Sen har mina dagar bestått av massa jobb. Idag jobbar jag som resten av denna veckan sent, så jag och Elina tog ett bad tillsammans i morse och busade med badankorna och badfiskarna. Sen har vi promenerat med hundarna så hon somnade i vagnen Och sover än. Åt lite banan innan hon somnade. :)
 
 
Nu väntar vi på att Christer ska komma hem från tandläkaren så jag kan åka till jobbet. 
 
 
 
Haha Harry alltså!! Lite finare bild på mig och Elina än mig och Harry. :)
 
Nu ska jag dricka lite kaffe som är gjort i vår kaffemaskin UTAN socker och försöka uppskatta det ändå. 
Sen blir det bara jobb, jobb och lite mer jobb. 
 
Ha en fin dag!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0