Såå trött i kroppen

Men god morgon!
Hann inte med nån bloggning igår tyvärr... 

Min kropp är verkligen så trött idag efter 4 dagars jobb och sen hård träning på det igår. Idag ska jag jobba ännu mer och även i morgon. Ska nog äta gröt till frukost idag så jag får energi. Har ju bytt ut den mot turkisk yoghurt hela denna vecka. 

Mitt sötsug är fortfarande kvar och det är lite jobbigt. På jobbet är det värst eftersom man ser allt godis och gott hela dagarna. När man sitter i kassan och blippar förbi den ena godispåsen efter den andra och så lite läsk på det. Hur ska jag klara mig?? 

Ladda upp med lite frukt som inte alls är lika gott och försöka njuta av det istället.  
Nu ska hag skynda mig, blir upphämtad om 30 min. 

Två till som är trötta...






Kommentarer
Postat av: Robin

Frukt är extremt dåligt mot sötsuget. Det kommer bara göra så du blir mer sötsugen.

Svar: Men vad ska man äta dårå? Christer säger jämt frukt, frukt, frukt...
Jenny Säfström

2014-05-17 @ 12:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0