Sötsuget från ........

Att gå runt här på jobbet bland allt godis är verkligen rena tortyren när sötsuget är högt till skyarna. Det som verkligen är det jobbigaste är den här pallen, 


Choklad i massor och det bara vattnas i munnen. Kommer jag kunna lyckas hålla mig ifrån idag, det är frågan. Känns som mitt sötsug är större än andras för mitt försvinner verkligen aldrig. Spelar ingen roll hur många veckor eller dagar jag är utan socker för jag är jämt sugen ändå. 

Kämpar på och försöker blunda när jag går förbi chokladen. Nu har jag i alla fall mat i magen. Ca tre timmar kvar att jobba bara. Sen blir det god middag också. :)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att se dig idag!

Svar: Detsamma Sofie! :)
Jenny Säfström

2014-05-29 @ 21:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0