Vart är min energi?

Jag vet inte varför men jag känner mig så himla trött hela tiden. Det kan ju vara för att jag inte vant mig vid att jobba än och att jag börjat träna hårdare när jag väl är på gymmet, men det känns ändå som att jag borde ha mer energi. Är helt slut.,, Min kropp vill knappt komma upp ur sängen på morgonen och på kvällen är jag så trött så jag somnar bara jag ser kudden. Därför har det varit väldigt dåligt med bloggningen. Jag har varit för trött för att ens orka gå in här och skriva hej. 

Idag hoppas jag att jag lyckas få lite energi under dagen, för ikväll ska jag ut och äta middag med de andra i mammagänget. Vore kul om man kände sig lite pigg och inte bara längtade efter sängen.

Nu blir det jobb för min del.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0