En måndag och ny vecka

Veterinärbesöket gick bra och allt såg fin ut äntligen. Dränslangen är nu borta så nu återstår ett återbesök om en vecka för de sista stygnen samt fortsatt sårvård. 

Här är Mili med sitt drän innan veterinärbesöket idag. 


Har tvättat en maskingeväret med massa handdukar bland annat som nu hänger på tork och myser nu i soffan med alla hundarna och bästa Elina! Hon är så mysig, ligger med huvudet i mitt knä medans jag kliar henne i håret. En trött liten tjej efter allt bus på dagis.



Jag har även hunnit träna idag precis som jag ville. Hej gymmet!! Jag har saknat dig typ, och fy vad svag man blir fort.. Suck!


Ja ja är väl bara gilla läget å "börja om" lite igen med träningen. 

Nu ska jag mysa vidare med Elina innan jag måste fixa middagen. En kaffe på det så kanske jag blir lite pigg. Är verkligen supertrött idag. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0