Ett av dem bästa avsluten på en kaosartad dag

Att få åka ifrån jobbet och direkt ut till stallet är ju något av det bästa som finns. Långkallingarna på och sen har jag ryktat Jackson fin och pussat massa mule. <3 Verkligen bästa sättet att varva ner och koppla bort all stress som jag kännt under dagen. 

Pia var också med och hon blev precis som jag kär vid första ögonkastet. Ja han är fin han "lilla" Jackson.





Och detta med skitiga händer när man åker hem, det har jag saknat! :) Inget stall utan skitiga händer.


Och nu har jag varvat ner ytterligare en stund i soffan med en smörgås och så Harry i knät.


Harry vart helt facinerad av hästlukten på mina händer när jag kom hem och har försökt bita i mina naglar. Lilla knäppisen. Undrar hur han kommer reagera när han ska få följa med till stallet. 

Ska pussa min lilla absoluta favorittjej som redan sover god natt nu och sen sova och ladda för en ny kaosdag i morgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0